بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

میلاد یاس

 

 

 

زیباترین گل وجود فاطمه بر شاخسار نبوت شکفته است...  

میلاد فاطمه اذان عشق در گوش هستی است....  

سرود عفاف بر لب وجود است.جوشش کوثر بر کرانه قیامت ارزشهاست. 

خورشیدی است که از افق پاکی سر بر آورده است ...ماهی است که شب تیره تاریخ را روشنی می بخشد....ستاره ای است که دوازده آفتاب بر محور او در طوافند....  

یک کهکشان جمال و جلال است....یک اقیانوس صبر و وقار در دل اوست...  

یک ابدیت در قامت استوار او به تعظیم ایستاده است. یک محراب عشق و نیاز پیشش به سجده افتاده است...  

میلاد فاطمه بهار سرسبز ایمان است.  

بر آمدن خورشید زن از افق روشنایی و بینایی است.. گرامی باد یاد و نامش که قاموس کرامت است و فرهنگ فضایل.... 

السلام علیک یا فاطمه الزهرا

نظرات 12 + ارسال نظر
مهسا 2 خرداد 1390 ساعت 13:47 http://www.drmahsaa.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود مرسی
منم این روزو تبریک میگم

سلام
خواهش عزیزم
عید شما هم مبارک

سهبا 2 خرداد 1390 ساعت 14:15 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز دل . چه زیبا به تصویر کشیده ای مقام فاطمه را و حرمت زن را . ممنونم مهربان .
روزت مبارک .

سلام مهربونم.قابل شما رو نداره. روز شما مبارک ایشالا که سایتون همیشه رو سر دخترهای گلتون باشه.

احسان 2 خرداد 1390 ساعت 22:13 http://mehr-khooban.blogfa.com

یک اقیانوس صبر و وقار ...
سلام خانم دکتر. این روز بزرگ رو خدمت شما و همه بانوان فداکار صبور و موقر تبریک می گم.
(شرمنده ظاهرا بلاگ اسکای گل نداره که بذارم واستون)

سلام اقای دکتر. متشکرم از لطفتون.عید شما هم مبارک باشه.
لطف دارید شما.حضورتون گله ؛احتیاجی به گل نیست.

سلام گلم
از حضورت بسیار سپاسگذارم
اگه کنار نمیومدم با این بیماری و باهاش دوست نمیشدم زندگیم همونجور سیاه و دردناک بود شاید باورتون نشه از وقتی به میگرن دوست شم کمتر شده دردام و آرامش پیدا کردم کمتر بیقراری میکنم........ممنوم از دعای خوبت...ایشالا همیشه تنتون سالم و روح و روانتون شاد و آسمونی باشه!
اخی منم رفتن به دوران کودکیم وقتی اون مطالب رو نوشتممن هنوز همون بچه ای هستم که بودمو از این که کودک درونم رو زنده نگه داشتم خیلی احساس رضایت دارم و خدا رو شاکرم
راستی تولد گل آسمونی حضرت فاطمه رو تبریک میگم

سلام عاطفه جان.
منم ممنونم از ذعای زیبات عزیز.ایشالا که این دوست شماهم شمارو اذیت نکنه.
چقدر خوبه که کودک درونت زنده است.من هم سعی می کنم زنده نگهش دارم.
متشکرم.عید شما هم مبارک باشه خانمی

سهبا 3 خرداد 1390 ساعت 08:02 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

روزت مبارک نازنین .

خیلی ممنون از لطفتون. این روز روز شماست.روزتون مبارک هنوز مونده که......

دریا 3 خرداد 1390 ساعت 11:34 http://www.daryaa.blogsky.com

ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن مبارک.

ممنونم دریا جون.ایشالا که بر شماهم مبارک باشه

محب شهدا 3 خرداد 1390 ساعت 14:23 http://hadisenafs.blogfa.com

سلام خواهر.
خوشحالم که اولین حضورم در حریمت مقارن شده با میلاد اولین شهیده ولایت.
عیدتون مبارک .روز مادر رو هم خدمتتون تبریک میگم.
نسئل الله منازل الشهدا

سلام عزیز. من هم خوشحالم که لطف کردید و به وبلاگ من اومدید.
عید شما هم مبارک. روز مادر هم بر همه مادران ایشالا مبارک باشه.

محب شهدا 3 خرداد 1390 ساعت 19:13

شهدا واسطه پیوند الهی هستند وجز از طریق آنان راهی برای جلب عنایت حضرت حق وجود ندارد.(شهید آوینی)

ممنون که آمدی خواهر وبرایم آرزو کردی آنهمه زیبایی را.
چقدر خوشحال شدم وقتی نشان کانون رهپویان و حاج آقا انجوی را در خانه تان دیدم.

اختیار دارید.من هم از اشنایی با شما خوشحال شدم.
راستی؟مگر شما هم با اینها اشنایی دارید؟

ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن را بهتون تبریک میگم....

ممنونم.عید شما هم مبارک.لطف کردید.

دختر مهربون 4 خرداد 1390 ساعت 19:07

منم تبریک میگم......ایشالا که مادر بشی ننه!!!!!

ممنونم عزیزم.ایشالا شما هم اول همسر بشی و بعد مادر

سلام تسنیم جان خوبی؟خوشی؟سلامتی؟آخ که چقدر من خونه شما رو دوست دارمذوق میکنم با اینجا مخصوصا این شکلک های رنگارنگ فکر کنم کودک درونم اینجا رو دوست داره همیشه دستمو میگره میاره اینجامن

سلام عاطفه جون.خوبم.ممنونم عزیز.شما لطف داری.همیشه بیامن خیلی خوشحال میشمقدم خودتو و کودک درونت برچشم

شیرین 7 خرداد 1390 ساعت 23:38 http://drshirinabbasi.persianblog.ir

سلام خانم دکتر...ببخشید با چند روز تاخیر...روزتون مبارک
خوش باشید و سلامت

سلام خانم دکتر عزیز.ممنونم از لطفتون.بر شما هم ایشالا که مبارک باشهموفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد