بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

دیوانگی و عاقلی

وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید           

وقتی ابد چشم تورا پیش از ازل می آفرید    

وقتی زمین ناز تورا در آسمان ها میکشید           

 وقتی عطش طعم تورا با اشکهایم می چشید   

   

من عاشق چشمت شدم نه عقل بودو نه دلی    

 چیزی نمی دانم از این دیوانگی وعاقلی   

 

یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود   

آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود  

وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد   

آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد    

 

من بودم وچشمان تو نه آتشی ونه گلی  

چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی   

 

من عاشق چشمت شدم شاید کمی هم بیشتر  

چیزی در آن سوی یقین شاید کمی هم کیش تر    

آغاز و ختم ماجرا لمس تماشای تو بود   

دیگر فقط تصویر من در مردمکهای تو بود     

 

                                                                        شاعر:دکتر افشین ید الهی

آزادی یوسف

فردا (سوم محرم)روز آزادی حضرت یوسف از زندان است.در مفاتیح آمده که هر کس این روز را روزه بگیردحق تعالی مشکلاتش را آسان می نماید و اندوه او را برطرف می نمایدو در روایت نبوی است که دعایش مستجاب میشود.ان شاءاله که بتوانیم از این روز استفاده کنیم وما هم از زندان غمها و غصه هایمان آزاد شویم.

اربعین فراق

چهل روز گذشت ومن هنوز نبودنت را باور نکردم... انگار همین دیروز بود که گفتم :خاله ان شاءاله دفعه بعد که دیدمت خیلی بهتر از حالا شده باشی و دفعه بعدی در کار نبود ....به همین سادگی و خاله رفت موقعی که اصلا وقتش نبود و چقدر درد و رنج کشید....  

روحش شاد