بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بازگشت تسنیم

امروز که بعد از مدتی به وبلاگم سر زدم دیدم به یک متروکه تبدیل شده که هیچ کس بهش سر نمیزنه.دلم گرفت.....  

توی این دو ماه اتفاقات زیادی برای من افتاد من رزیدنت شدم و ازدواج کردم و واقعا گرفتار شدم. یاد اون روزهایی که این وبلاگ محل رفت و آمدی بود بخیر.دلم برای اون روزها تنگ شده.کاش زودتر وضعیت پایداری پیدا کنم.بیمارستان و کشیکها هیچ فرصتی برای من نگذاشته.  

ممنونم از همه دوستان که توی این مدت بهم سر زدند.ان شاالله فرصت کنم باز هم میام.  

                                                                                             تا بعد

نظرات 14 + ارسال نظر
هستی نمونه 30 مهر 1390 ساعت 20:09

تو امتداد مهربانی تنها خطی هستی که به موازات مهر
خداست
و لیکن روابط مجازی بر اساس دید و بازدید است
قلمت کو که به آن تو را بنویسیم ؟!

ممنونم از حضورت ومهربانیت هستی جان...

گمنام 30 مهر 1390 ساعت 20:23 http://www.dgomnam.blogsky.com

سه تا تبریک: ازدواج- شغل- و بازگشت شما به وبلاگ.من هم سرم شلوغه هفته ای یکی دو بار سر می زنم یه چیزی می نویسم که متروکه نشه. شما هم همین کار رو بکن.موفق باشید.

سه تا تشکر بابت تبریک شما.سعی خودم رو میکنم.
ممنون از راهنمایی تون. شماهم موفق باشید.

مزاحم همیشگی 2 آبان 1390 ساعت 22:18 http://slar.blogsky.com

سلام دکی!!!!!!!!!!!!!۱البته خانم دکتر ببخشیداااااااااااا!!!!!!!!
چرا اینقد دلتنگی مگه چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولین نظرو من واست فرستادم تا بدونی همیشه به یادتم!!

سلام حسین آقا...
دوری از خانواده دلتنگی میاره....
البته اول وسوم نداره.

حسین 4 آبان 1390 ساعت 12:32 http://slar.blogskay.com

یدام رفت پیوندتون هم مبارک انشاا... که خوشبخت باشید

ممنونم از تبریکتون وحضورتون.

به به
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مباااااااااااااااااااااااااااااااارک به خوش خبر باشی همیشه
من همیشه سر زدم به وبلاگت نبودی
گلم ناراحت نشو
یک روزی دوباره اینجا میشه مثل قبل
و حتی بهتر
روزهای خوبت و لحظه های خوبت رو اینجا مینویسی بعد از این که یکم سرت خلوت تر شد
چقدر تغییرات تو این دو ماه
بازگشتت هم مبارکخوش اومدی

سلام عاطفه جان.
ممنونم.ایشالا روزی شما باشه
امیدوارم این اتفاق بیفته.
باز هم متشکرم

به به مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
واااااااااااااااای چه خبر های خوبی

خیلی خوش حال شدم
خوشبخت باشی الهیلیاقت بهترین ها رو داری
ایشالا که دو باره این وبلاگ میشه مثل اولش و حتی بهتر
بهترین ها رو واست آرز میکنم
راستی من همیشه سر میزدم به اینجا

ممنونم عزیز .شما همیشه دو بار نظر میدی.جالبه.خیلی لطف کردی خانمی.

تنفس 12 آبان 1390 ساعت 18:25 http://tanaffos.blogsky.com

سلام بر تسنیم عزیز و مهربان
به به ، به به ...مبارک باشه ، انشالله همه ی دیر اومدنها با همین خوش خبری ها باشه .
باور کن دلتنگتان بودم و سر می زدم و می دانستم که مشغولی اما نمی دانستم به چه خیری مشغولی .
برایت آرزوی خوشبختی و سعادت دارم ، تبریک صمیمانه مرا هم بپذیر !
باید به حسن انتخاب همسرتان هم تبریک بگویم ....

سلام تنفس عزیز
متشکرم.
من هم خیلی دلتنگتون هستم. و مشغله درس اجازه نمی ده بهتون سر بزنم.
خیلی ممنون از لطفتون و تبریکتون و حضورتون.خیلی خوشحال شدم.
من هم به خودم به خاطر داشتن دوستی چون شما تبریک میگم.

س 13 آبان 1390 ساعت 10:52 http://asan3.mihanblog.com

سلام
تبریک مخصوص به خاطر حضوری زیبا در زندگی دنیا که به زیبایی تمام جهان درونت می انجامد! (ازدواج)
همیشه دوست داشتم این وبلاگ سایه ای عالمانه بر سر جهان مجاز بگستراند و تسنیم بهشت را به سرای عموم جویباری کشاند!

سلام خانم سعادت یار عزیز.
لطف و مهربانی شما فراموش شدنی نیست. دعایم کنید.
به خاطر حضورتون و تبریکتون سپاسگذارم.

س 13 آبان 1390 ساعت 10:53 http://asan3

سرایت متروکه نخواهد بود چون تازگی نگاهی زیبا، پشت نام آن نشسته است.

امیدوارم اینگونه باشد که شما فرمودید.

تنفس 16 آبان 1390 ساعت 01:01 http://tanaffos.blogsky.com

سلام
شبت بخیر .
عید زیباییها و پاکی ها برشما مبارک .امیدوارم دلهایتان قرین شادی و نشاط باشد و بهره مند شوید از تازگی زندگی ...

سلام
شب شما هم بخیر
عید گذشته و عید ایندتون هم مبارک.

حدیث-ش 2 آذر 1390 ساعت 13:56

سلااااام
تبریک بابت همه چیز...

سلام حدیث جان
متشکرم

تنفس 13 آذر 1390 ساعت 21:57 http://tanaffos.com

سلام تسنیم عزیز
امیدوارم که حالت خوب باشد ،
نمی دانم چرا امروز اینقدر به یادتون بودم !
امید که هر کجایید سلامت باشید و تندرست .
ایام سوگواری سید الشهدا (ع) هم بر شما تسلیت باد .

سلام تنفس مهربان
ممنونم از لطفتون و یادتون.
ان شاالله شما هم سالم و موفق باشید.
عزاداریهاتون قبول

سعیده 23 آذر 1390 ساعت 21:28 http://s73.blogsky.com

سلام
نامه ی من نرسید تسنیم عزیز
خیلی وقت پیش !!!

اومدید یه آپ کردید و دوباره رفتید حاجی حاجی مکه !!
یعنی چی خب

سلام سعیده جان.
نه چیزی نرسیده!!!
متاسفانه خیلی درگیر شدم.ایشالا شما هم دانشگاه قبول بشی و وقت سرخاراندن نداشته نباشی

سعیده 21 دی 1390 ساعت 15:59 http://s73.blogsky.com

سلام تسنیم جان
بابا بنواز دل مارا به نگاهی ای دوست (چی گفتم)
ببین خانوم دکتر من الان از وسط انبوه کتاب ها اومدم خدمتتون عرض ادب بکنم
راستی بابت نامه ی اون روز مرسی تسنیم جان
نمی دونم والا کامنت دونیم خوب بود که
این بلاگ اسکای هم گاهی قاط می زنه
خلاصه خیلی خوشحال شدم اومده بودید تسنیم جان
ایشالله همیشه موفق باشی خانوم دکتر

سلام سعیده جان
ممنونم از لطفت.اتفاقا من هم بین کتابها و مریضها اومدم که جواب سلامی خدمت شما عرض کنم.
ان شالله همیشه سالم و شاد باشی.
من هم از حضورت خوشحال شدم.
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد