بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

زیارت قم

جای همگی خالی؛در تعطیلات اخیر قم بودم و به حرم حضرت معصومه هم مشرف شدم. زیارت خوبی بود و حال و هوای خوبی هم داشت.حالی عوض شد و دیدار آشنایان هم میسر شد.فقط  یک بدی داشت و اون هم فکر امتحان بود که اگر نبود چیزی کم نبود....

نظرات 4 + ارسال نظر

زیارت قبول
دلم لک زده برم زیارت حضرت معصومه
خوش به حالت

تنفس 15 اسفند 1390 ساعت 22:34

سلام تسنیم عریز
امیدوارم که خوب باشی و سلامت . از آمدنت بسیار خوشحال شدم بلاخره کارهایت سبک تر می شود و خودت روبراه تر .بهرحال برای رسیدن به هر موفقیتی تلاش و زحمت لازم است درس خواندن هم یکی از همون موفقیت هاست . آنقدر این ایام زود بگذرد که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی اما خاطراتش در ذهنت باقی خواهد ماند !
امید که با به یاد آوردنشان لحظات خوشی برایت زنده شود .
زیارتت هم قبول درگاه الهی .
برایت آرزوی بهترینها را دارم .
پرتوان و پاینده باشی

سلام تنفس مهربان
مثل همیشه حرفهای شما ارام بخش بود.خیلی ممنون که امدید.
امیدوارم همین طور باشه.
سالم و سلامت باشید.
خدا نگهدارتون باشه.

ستوده 24 اسفند 1390 ساعت 18:45 http://saba055.blogsky.com/

سلام دوست عزیز.
از وب یکی از دوستان به اینجا رسیدم .
خوشحالم از آشنایی با شما وب خوبی دارید حرف های خودمانی واز دل زده شده ای که بر دل مینشیند .
زیارت قبول عزیز خوشا به حالتان که این زیارت نصیبتون شد ما که هیچی نمیطلبمان حتی تا دم در حرمشون

سلام
من هم از اشنایی وحضور شما خوشحال شدم.
ممنونم ان شاالله نصیب شماهم بشود.
موفق باشید

پیشاپیش سال نو را بهتون تبریک میگم
انشالله سال پر برکتی داشته باشید

ممنونم از لطفتون.سال نو شما هم با تاخیر مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد