بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

تولد

تولدت مبارک بانوی اردیبهشت. ...

نظرات 4 + ارسال نظر
دانیالــ 31 اردیبهشت 1397 ساعت 11:41 http://D.blogsky.com

http://s9.picofile.com/file/8327006092/01.jpg

ممنونم.زیبا مثل همیشه.کاش میشد پستهایتان را خواند....التماس دعا

دانیال 10 اردیبهشت 1402 ساعت 15:18

سلام و عرض ادب
پیشاپیش تولدتان مبارک
با بهترین آرزوها

سلام،متشکرم از شما .چه خبر ؟کم پیدایید.
اوضاع و احوال چطوره؟

دانیال 17 اردیبهشت 1402 ساعت 23:08

کجا باید باشم که نیستم ..
در دلت یا در دلم؟
دوازده سال از آخرین بار که دعایم کردی گذشت
دوازده سال و دوازده سالهای دیگر هم خواهند گذشت
مواظب خودتون باشید

دوازده سال ؟به حساب من ۱۵ سال میگذرد و یک عمر است...دوست داشتم خبر بیشتری داشته باشم.اینکه کجایی چه میکنی؟احمدرضا بزرگ شده؟ از بقیه (ع) چه خبر؟

دانیال 22 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00

بله بله، حساب و کتاب ماه ها و سالها را خیلی وقته گم کردم ، تنها حساب پنجشنبه ها را دارم که بعد از اتمام کار جایی که باید بروم... شما چند تا فرزند دارید؟ امیدوارم هر کجا هستید شاد و سلامت باشین

متشکرم.من دو تا دارم،یک دختر و یک پسر . از خودتان نگفتید؟چند تا دارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد