بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

اعلام نتایج

وبالاخره بعد از یک انتظار طولانی نتایج اعلام شد:  

من در رشته روانپزشکی پذیرفته شدم.خدایا شکرت.تو خیلی خوبی.خیلی کمکم کردی.خدایا هر چه دارم از تو دارم.از این به بعد هم خودت کمکم کن.مثل همیشه.  

یکی از دو ستانم مغز و اعصاب و یکی دیگه قلب قبول شده.خدایا خودت کمکمون کن که شفای تو رو به بندگانت برسونیم.خدایا ....

نظرات 24 + ارسال نظر
جودی ابوت 30 خرداد 1390 ساعت 16:01 http://moon2011.blogsky.com/

تبریک میگم گلم

خیلی ممنونم از لطفتون.

بسیار بسیار تبریک.....فقط مثل کتی جون نشی ها!!!!!
آبجی منم کودکان قبول شد....خیلی خوشحالم( چون شیفت بود خودم بهش خبر دادم)

خیلی ممنونم عزیز.چشم خانمی!به خواهرت هم تبریک بگو.

سروش 30 خرداد 1390 ساعت 17:28

این جور جاها از مواقعی هست که تو زندگی یکبار بیشتر تکرار نمیشه ، خوشحالیم از شما بیشتر نباشه، کمتر نیست ، موفق باشید خانوم دکتر

خیلی ممنون از لطفتون وتبریکتون. موید باشید

حسین 30 خرداد 1390 ساعت 17:56 http://slar.blogskay.com

سلام تسنیم خانوم
بالاخره شدید دکتر
واقعا تبریک می گم این موفقیت رو امیدوارم همیشه موفق پیروز باشید

سلام حسین اقا
خیلی ممنون از تبریکتون.البته من دکتر بودم حالا تخصص قبول شدم

سعیده 30 خرداد 1390 ساعت 20:03 http://s73.blogsky.com

سلام سلام
ببین اینجا چه خبره....
به به...مبارکا باشه خانوم دکتر...
کی قراره ما شیرینیشو بخوریم حالا؟؟
خیلی خوشحالم برات تسنیم جان

سلام سلام خانمی.
ازت ممنونم عزیز.شیرینی قابلی نداره.تشریف بیارید در خدمتتون هستم.خیلی لطف کردی سعیده جان

سلام. تسنیم جان واقعا من از دیشب که این مطلب رو خوندم حالم بهم میخوره..اینا بویی از انسانیت نبردن..این یعنی فاجعه فاجعه فاجعه
خدایا قربون صبر و تحملت برم چجری این نده هاتو تحمل میکنی

سلام عاطفه جون.همین طوره که شما میگی. صبر خدا خیلی زیاده.

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به به همیشه خوش خبر باشی تسنیم جان
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک خیلی خوش حال شدم که این انتظار به خوبی به پایان رسید
موفق باشید چه رشته خوبی هم قبول شدید باز هم تبریک میگم
واسه دوستای خوبت و خودت بهترین ها رو تو این مسیر آرزو دارم

(خدایا خودت کمکمون کن که شفای تو رو به بندگانت برسونیم.خدایا ....)چه زیبا گفتین این جمله رو!!
شاد باشی و تندرست

سلام خانمی. ممنونم از لطفت و تبریکت.
ایشالا که شما هم موفق باشی عزیز.باز هم ازت ممنونم.

سهبا 31 خرداد 1390 ساعت 09:35 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز . چقدر خوشحال شدم از شنیدن این خبر خدا میدونه . الهی همیشه موفق و پیروز باشی و شاد عزیز .
این بار رو واقعا شیرینی طلبکاریم ازتون ها !‌ نمیشه در رفت از زیرش خانوم دکتر مهربون ما .
خدایا شکرت که دلی شاد شده !‌ خدایا مهربونیت رو شکر ....

سلام نرگس جون.شما همیشه به من لطف دارین. شیرینی که قابل شما رو نداره خانمی.چشم حتمامن شمارو ببینم شیرینی هم میدم.
خدایا واقعا شکرت

سلام
خدا را شکر.خیلی خوشحالمون کردید.
مبارکتون باشه.انشالله همیشه موفق و سربلند باشید.

سلام
ممنونم از لطف و تبریک شما. ان شاالله شما هم موفق باشید.

تنفس 1 تیر 1390 ساعت 18:15 http://tanaffos.blogsky.com

سلام تسنیم عزیز.
خوبی خانم ؟انشالله همیشه خبرهای خوب از شما بشنویم .مبارک باشد و از صمیم قلب بهت تبریک می گویم و برایت آرزوی موفقیت در ادامه ی مسیر را دارم .
چقدر پزشکی کسترده است و چه رشته ی خوبی قبول شدی . باز هم این موفقیت بزرگ را به شما تبریک می گویم و برایت آرزوی سربلندی دارم .

سلام تنفس مهربان.ممنونم.دلم برلتون تنگ شده بود.خیلی متشکرم از لطف و محبتتون.ان شالله در اینده با هم همکاری خواهیم داشت. باز هم ممنونم از شما.

تنفس 2 تیر 1390 ساعت 01:44 http://tanaffos.blogsky.com

همکاری با شما باعث بسی خوشحالی و افتخار است . درسته ! ما در مرکزی که هستیم اخیرا یک آقای روانپزشک آمده اند و بصورت تیم کار می کنیم مراجعانی را که به دارو نیاز دارند به ایشان معرفی می کنیم .و این خیلی خوب است !
باز هم برایت آرزوی موفقیت دارم

برای من هم همینطور.خیلی خوبه.ایشالا موفق باشیدباز هم ممنونم

سلامممممممم
بهتون تبریک می گم و واقعا خوشحالم دکتر که قبول شدین موفق باشین...

در جوابتون که گفتین (اسم پزشک به نظر من اونقدرها هم دور از دسترس نیست.) کاملا با شما موافقم ولی بین ما انسانها اینجور جا افتاده که یک پزشک از بقیه خیلی سرتره! من یک وبلاگ دیگه دارم که در اونجا از پزشک بودنم حرفی نزدم! با تمام تلاشم نتونستم توی اون وبلاگ مخاطب زیادی جذب کنم! ده برابر اینجا دارم اونجا مطلب می نویسم ولی...
موفق باشید

سلام
ممنونم از شما که لطف کردید.
جالبه!کاش ادرس اون وبلاگتون رو هم می دادید.
متشکرم.شما هم همین طور

دریا 2 تیر 1390 ساعت 16:24 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام

خیلی خوشحال شدم عزیزم

تبریک میگم

انشاله همیشه موفق باشی

شاد باشی

سلام دریاجون
ممنونم
ایشالا شما هم

سلام خانم دکتر
تبریک ویژه.واقعا خوشحال شدم
انشاءالله در همه مراحل زندگیتون موفق باشید...
بازم تبریک حسابی بهتون

سلام خانم دکتر
ممنونم از لطفتون.
تشکر.ایشالا شماهم.
باز هم ممنون

سلام خواهش می کنم خانم دکتر
کاملا درسته افکار ما ظندگی را شکل می دهد
مواظب افکارمان باشیم که اعمالمان می شود...

سلام دکتر
همینطوره باهاتون موافقم

حدیث-ش 8 تیر 1390 ساعت 16:54

سلام
با کلی تاخیر تبریک.
جدا خوشحال شدم خیلی خیلی زیاد.
انشالله شاهد موفقیت های روز افزونتون در زندگی باشیم!
مارو هم دعا کن خانوم دکتر به توان۲!!!

سلام
خیلی ممنونم از لطف شما
محتاجیم به دعا

احسان 12 تیر 1390 ساعت 01:49 http://mehr-e-khooban.blogfa.com

سلام خانم دکتر. مبارک باشه...
ایشالا که یه روان پزشک الهی بشین

(درسته که دیر رسیدم اما از شیرینی نمی تونم بگذرم! یه گوشه ای سهم ما رو نگهدارین لطفا)

سلام اقای دکتر
خیلی متشکرم
شیرینی قابل نداره.چشم حتما!

س 12 تیر 1390 ساعت 20:35

سلاااام
آنقدر از این خبر خوشحالم که بی خودانه و بی اجازه نظر می گذارم.
کم چیزی نیست روانپزشکی!!!
همه ی انسانها محتاج بررسی روان و روح خودند و ای کاش شما از موفق ترین برآیید.

سلام
خیلی ممنونم از لطفتون و تبریکتون.
ان شاالله که همین طور باشد.
خیلی عذرخواهی می کنم به خاطر تاخیرم در تایید و پاسخ.این روزها روزهای پرمشغله ای داشتم.باز هم ببخشید.

حسین 21 تیر 1390 ساعت 16:45 http://1w1p.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.

بهتون تبریک میگم.
انشاءالله در راه خدای مهربون همیشه قدم برداری و مخصوصا با این رشته خوبی که قبول شدی مردم رو بیشتر با خدا آشنا کنی.

موفق باشی

سلام
ممنونم از تبریکتون و لطفتون. ان شاالله که همین طور باشه.

حسین 26 تیر 1390 ساعت 21:42 http://1w1p.blogsky.com

سلام

میلاد منجی انسان و انسانیت رو بهتون تبریک میگم.
امیدوارم در راه ایشون قدم برداری و ثابت قدم باشی.

سلام
ممنونم از لطف و تبریکتون.
ان شاالله

تنفس 28 تیر 1390 ساعت 18:01

سلام تسنیم عزیز
چرا اینقدر کم پیدایی ؟ انشالله که خیریت باشه !
گرچه منهم مشغله دارم و کمتر می آیم اما دلتنگت بودم !
امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام تنفس عزیز
مدتی هست که یک سری گرفتاری دارم و علاوه بر ان اخیرا چند روز مسافرت بودم.ازطرفی مشغول کارهای ثبت نام هم هستم. من هم دلم براتون تنگ شده.
متشکرم و به امید دیدارتون

تنفس 30 تیر 1390 ساعت 01:34 http://tanaffos.blogsky.com

سلام
انشالله همیشه در سفرهای خوب باشی .
از دیدار شما بسیار خوشحال می شوم .دلت سرشار از شادی و سرور باد...

سلام
خیلی ممنونم از شما
من هم همین طور.متشکر از لطف شما

m 11 مرداد 1390 ساعت 16:42

tabrik Dr

ممنون .شما؟

شیرین 23 مرداد 1390 ساعت 18:46

سلام خانم دکتر
می خواستم ازتون خداحافظی کنم.وبمو می بندم
آرزوی بهترین ها رو براتون دارم.
التماس دعا بسیار

سلام عزیز
اخه چرا؟حیف بود واقعا. دلم برای وبلاگ خوبتون تنگ میشه.
من هم همین طور برای شما.
محتاجم به دعاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد