بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

تولد

امروز تولدم بود  

تولدم مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
امین 3 خرداد 1392 ساعت 23:24

سلام...
با اینکه یه مقدار دیر شده ،
اما ؛
" تولدتون مبارک "
/ به دنیا خوش اومدین /

امین 11 مرداد 1392 ساعت 09:26

سلام بانوی اردیبهشت...
مطالب وبلاگتو خوندم.
تولدتون رو با یه مقدار تأخیر بهتون تبریک میگم و بهترین ها رو براتون آرزو میکنم...
آدرستون رو از سایت کلوب برداشتم.
راستی چرا از اردیبهشت تا الان به وبلاگتون یه سر نزدید؟!؟

سلام
ممنون از اینکه وقت گذاشتید. و متشکر بابت تبریکتون. متاسفانه اینقدر مشغولم که وقت نمی کنم. در اولین فرصت اپ میکنم.

منصوره 12 مرداد 1392 ساعت 13:51 http://midwifery2012.blogfa.com

سلام خانم دکتر گل
تولدتون مبارکککککککککککککککک
من از کلوب پیداتون کردم ولی وبلاگم دارم

سلام منصوره جان
ممنونم از لطفت.ببخش بابت تاخیرم

دانیال د 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:41

سلام دوست گرامی
پیشاپیش تولدتون را از صمیم قلب تبریک عرض میکنم
و برای شما و خانواده گرامی آرزوی بهترین ها را دارم

از آنجا که در سفری طولانی مدت هستم و امکان عرض ادب نبود بی مقدمه و زودتر از موعد خدمت رسیدم !
موفق باشید .

ممنونم از لطفتون وتبریکتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد