بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

تولدی دیگر

                                                  

 

امروز برای من یک روز خیلی خاص است.البته نه فقط به خاطر اینکه روز تولدم است بلکه به این دلیل که در این روز من یک مقام ویژه دارم که انتخاب این روز برای این ماموریت ویژه هم نظر خودم بوده است.  

همیشه در روز تولدم نمی دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت.وقتی این روز میرسد با خودم فکر می کنم که در این یک سالی که به عمر من اضافه شد من چه کارهایی انجام دادم که بتوانم به آنها افتخار کنم.با خودم مرور می کنم این یک ساله اخیر را:  

در طول این یکسال اتفاقات زیادی برای من افتاد.اول اعلام نتایج امتحان سال قبل بود که من و دوستانم هیچ کدام قبول نشدیم و بعد تصمیم گیری برای دوباره درس خواندن که انصافا خیلی سخت بود و خیلی با خودم کلنجار رفتم تا توانستم خودم را برای درس خواندن دوباره راضی کنم.  بعد از آن به دنبال جریانات خاصی تولد این وبلاگ اتفاق افتاد و بعد از آن شروع کار کردن در بخش نوزادان بیمارستان بود که در نوع خودش تجربه جدیدی بود.  

در ادامه مسافرت کربلا و توفیق زیارت امام حسین(ع)و حادثه بمب گذاری آن و جریان رسانه ای شدن من بود و در بازگشت از سفر کربلا فوت خاله عزیزم بعد از یک دوره بیماری و ادامه درس خواندن و بالاخره شرکت در امتحان دستیاری و اعلام رتبه ها و انتخاب رشته و شروع سال نو و رسیدن به یک ۲۴اردیبهشت دیگر بود.البته غیر از اینها اتفاقات دیگری هم بود که شاید تاثیر کمی در زندگی من داشتند و یا ..... بگذریم.   

خدایا همیشه و همه جا در زندگیم نشانه های تو را دیده ام ولمس کرده ام و تو همیشه همه دارایی من بوده ای که بهترینها برایم مقدر کردی و مرا زنده نگه داشتی تا یک سال دیگر به عمرم اضافه شود.خدایا من در این روز تولدم تو را شکر می کنم و از تو می خواهم که مرا ببخشی و در پناه خودت بگیری و منتظر هدیه ات در این روز می مانم.

نظرات 24 + ارسال نظر
ندا 24 اردیبهشت 1390 ساعت 00:10 http://nedaiefarda.blogsky.com/

تولدت مبارک عزیزم

خیلی ممنون از لطفتون عزیز

من+لبخند=خداوند 24 اردیبهشت 1390 ساعت 01:48

به به تولده اینجا پس کیک کو؟تهنای خوردیش خانم؟مبارکه تولدت بانوی اردیبهشتی
الهی صد سال زنده باشی عمر با عزت البته
تولد فقط روزی که تو شناسنامه میویسن نیست هر روز میتونه تولد آدم باشه همین که یک روز رو تموم میکنیم و روز جدید میاد خودش یه تولده......وقتی دل یه کسی رو شاد میکنیم این یه تولده...................البته تولد روح ماست..................امیدوارم به همه خواسته هاتون برسینخوشحالم که نشونه های خدا رو همه جای زندگی لمس کردین................بهترین هدیه رو از طرف خدا واستون آرزو میکنم هرچند همه هدیه های خدا بهترین هستن............از این روز لذت ببر دوست خوبم

بله تولد هست.بفرمایید این هم کیک که با کمی تاخیر رسید.جاتون خالی با خانواده خوردیم
خیلی ممنونم عزیزم .ان شاالله که هر روز متولد بشیم.
لطف داری شما.متشکرم.از دعاهای خوبتون واقعا ممنونم عزیزم.
چشم حتما.سعی خودم رو میکنم.

ریحانه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 07:23

تولد تولد تولدت مبارک!
به نظر سال پر تجربه ای داشتی ...

گاهی روز تولد و تحویل سال و خیلی روزهای دیگه برای آدم خاص نیست ولی یه لحظه هایی هست که به دلایل نه چندان مهم(مثل جرقه زدن یه آگاهی جدید) خیلی خاص میشه ...


خبلی ممنونم ریحانه جان.بله سال پرتجربه ای بود.
بله همین طوره عزیزم. یه گله ازت دارم ریحانه جون:شما چطوری هست که اینقدر دیر به دیر پیداتون میشه و اون هم فقط در موارد خاص؟ نمیشه شما همیشه بیاید؟راستی شما ادرس نداری عزیز؟من منتظرتون هستم.باز هم بیایید.خوشحال میشم.

سهبا 24 اردیبهشت 1390 ساعت 09:36 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

تولدت مبارک بانوی اردیبهشت . الهی همیشه شاد و پیروز و تندرست باشی خانوم دکتر . دلم میخواست اولین کامنت روز تولدت رو خودم بگم ! حیف ....
خدا همراه همیشگی لحظه هایتان که هست ، امید که همراه همیشگی ، بهترینها را برایتان مقدر نماید مهربان .

خیلی ممنون از لطفتون سهبای عزیز.متشکرم از دعاهای خوبتون.
ان شاالله برای شما هم همین طور باشد. ممنونم از شما.خیلی زحمت کشیدیدخوشحال شدم از حضورتون.

سهبا 24 اردیبهشت 1390 ساعت 09:37 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

راستی این جریان رسانه ای شدن شما چی بوده؟!

جریان خیلی مهمی نبود عزیزم.کربلا که بودیم بمبی در اتوبوس ما منفجر شد.البته خدارو شکر طوریمون نشد ولی همین باعث شد مارو رسانه ای کنند.

فرند 24 اردیبهشت 1390 ساعت 11:38

It must have been a rainy day
When you were born
But it wasn”t really rain
The sky was crying because
It lost his most beautiful angel
Happy birthday dear friend


متشکرم از متن قشنگتون.حیف اینجا نمیشه انگلیسی تایپ کرد که من جوابتون رو همون طوری بدم باز هم ممنونم

همکار 24 اردیبهشت 1390 ساعت 11:41

و چه لطیف است حس تولدی دیگر !!!
فووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

بله واقعا حس لطیفی است.... کاش میشد هر روز از نو متولد شویم
فوت کردم شمعها رو.
متشکرم از لطفتون.

سعیده 24 اردیبهشت 1390 ساعت 14:53 http://s73.blogsky.com

هرروز آغازی زیبا در صفحه ی زندگانیه ادمیان است...
ولیک خاص ترین آن ها روزیست که پروردگار مقدر کرده...
که آن روز قشنگ ترین آغاز است...

تولدتون مبارک عزیز اردیبهشتی..

امید که هر روز آغازی نو در زندگیمان باشد.
ممنونم عزیزم از لطفت

قسم خورده 24 اردیبهشت 1390 ساعت 16:45 http://delhorehayeman.blogfa.com/

سلام خانم دکتر چه سال پرفراز و نشیبی داشتین!! واقعا خسته نباشد... من هم تولدتون رو بهتون تبریک می گم و امیدوارم همیشه شاد و سالم و تندرست باشید امروز تولد من هم هست؟ شما از کجا می دونید؟
اردیبهست چه ماه پربرکتیه ها واقعا تولد بهترین آدم ها توی اون رخ می ده!!!!

سلام دکتر.بله واقعا.خیلی ممنون.
متشکرم از تبریکتون.راستی؟چه جالب؟تولد شما هم هست؟
ولی ببخشید من نمیدونستمپس تولد شما هم مبارک
بله واقعا ماه خوبیه!من هم باهاتون موافقم.

احسان 24 اردیبهشت 1390 ساعت 19:56 http://mehr-e-khooban.blogfa.com

سلام خانم دکتر.. تولدتون مبارک

به به چه کیک خوشگلی! ممنون که به یاد ما بودین و قبل از اینکه نوش جان کنید یه عکس ازش گرفتین !!
به هر حال امیدوارم که صد سال زنده و سالم و شاد وسر حال باشین...

( می گم راستی این چه ماموریت ویژه ای هست که از اومدن به این دنیا مهمتره؟ )

سلام آقای دکتر.خیلی ممنون
خواهش میکنم.قابل شمارو نداره.بفرمایید شما هم
ممنونم.ولی صد سال واقعا زیاده!
این ماموریت یا بهتر بگم مقام ویژه یک موقعیت معنوی بود...

تنفس 25 اردیبهشت 1390 ساعت 00:39

سلام تسنیم عزیز
امید که خوب باشی !
تولدت را به شما تبریک میگم البته با کمی تاخیر !
امید در رسیدن به اهدافت موفق باشی وعمر با عزت و برکت داشته باشی !
من هم در روز تولدم به فکر فرو می روم و نگاه به یک سال گذشته دارم ، که چه کرده ایم و تو کارهای بسیار خوبی را انجام داده ای .همیشه زندگی ات سرشار از آغازهای نیک باشد .
سربلند و پیروز باشی

سلام تنفس مهربان .خوبم.شکرخدا.
ممنونم از لطفتون.اشکالی نداره. باز هم مثل همیشه منو با دعاهای خوبتون شرمنده کردید ان شاالله که همین طور باشد.

من+لبخند=خداوند 25 اردیبهشت 1390 ساعت 01:04

بازم تبریک وسلام
شاهسوسه بهش شاسوسا یا شاه سوسه هم میگن..تو یکی از شعرهای سهراب سپهری هم دیده میشه شاسوسا....کوچکترین روزنه نور در تاریکی معنی کلی این اسم هست.توی یه غار تاریک یه روزنه نور که بوجود میاد اون روزنه در عین واحد که کوچیکترینه بزرگترینم هست نسبت به اونجا که تاریک حکم شاه رو داره دوتا معنی یکی کوچکترین و هم بزرگترین روزنه نور...سوسه همون سو هست مثل سوی چراغ گه میگن...ببخش درست توضیح ندادم حالم خوب نیست و تمرکز ندارم

باز هم سلام و ممنون. خیلی ممنونم از توضیحت عزیز.من متوجه شدم.

دختر مهربون 25 اردیبهشت 1390 ساعت 10:14

مبارک مبارک تولدت مبارک...بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی
خانوم دکتر تبریک ویژه دختر مهربون را از راه دور پذیرا باشید....
ایشالا تولد 120 سالگی

متشکرم. فـــــــــــوت. فوت کردم همشون رو
متشکرم از تبریکتون.
۱۲۰سال هم خیلی زیاده ها!!!!!!

قسم خورده 25 اردیبهشت 1390 ساعت 16:30 http://delhorehayeman.blogfa.com/

سلام خانم دکتر
جالبتر این که صباخانم هم متولد۲۴ هستن، توی نطرات پستهام گاهی نظر میزارن... خداروشکر که تعداد اردیبهشتی ها کم هم نیست...
شما هم همیشه شاد و موفق باشید...

سلام دکتر.
بله خیلی جالبه. شکرخدا که دوستان اردیبهشتی زیادند
ایشالا شما هم.

محمد آقایی 25 اردیبهشت 1390 ساعت 21:54 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

تولد، تولد، تولدت مبارک
بیا شمعها را فوت کن
تاصدسال زنده باشی

تولد، تولد، تولدت مبارک
بیا شمعها را فوت کن
تاصدسال زنده باشی

متشکرم
فـــــــــــــــــــوت
امروز همش در حال فوت کردن شمع هستم
ممنونم از لطفتون و تبریکتون

من+لبخند=خداوند 26 اردیبهشت 1390 ساعت 01:22

سلام تسنیم جان
من جواب اون سوالتون رو دادم بههتون رسید شاهسوسه یعنی چی؟اینقدحالم بد بود دیشب فکر کنم ارسال کردم اما الان میبینم نیست تو کامنتا نکنه ندادم جواب؟

سلام عاطفه جون.بله جوابت رسید عزیزم. ولی من نبودم که تایید کنم. بد نباشه؟چی شده عزیز؟حالا بهتری؟

من+لبخند=خداوند 26 اردیبهشت 1390 ساعت 20:10 http://smmnilo.blogfa.com

سلام گلم
چیزی نیست این میگرن خانم دوست عزیزم هر هفته مهمون منه باهم ۲یا ۳ روزی میریم توی اتاق تاریک استراحت میکنیم من دراز میکشم این دوستم با مداد رنگی زرد و سفید میاد تو سر من خط خطی میکنه..........

سلام خانمی. ایشالا که بهتر بشی عزیزم .برات دعا می کنم

ریحانه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 00:28 http://reyhane67.persianblog.ir/

سلام.
یعنی الان مشکوکم؟؟؟
ببخشید تسنیم جان.من گاه به گاه به وب شما سر میزنم و اگر به نظرت توی موارد خاص اومدم باور کن تقصیر من نیست...اتفاقی بوده!
از آدرسم پرسیده بودی،چرا منم یه اتاقک کوچولویی برای خودم دارم ولی چون خیلی سر نمیزنم بهش معمولا آدرس هم نمیذارم...
حالا آدرسمان را هم گذاشتیم.
تشریف بیارید.

سلام
نه عزیز حالا دیگه مشکوک نیستی.
خواهش میکنم.خوشحال شدم از اشنایی شما
لطف کردی ادرس گداشتی خانمی.
چشم حتما سر میزنم.

مهسا 27 اردیبهشت 1390 ساعت 14:55 http://www.drmahsaa.blogfa.com

سلام تسنیم جون تولدت با تاخیر مبارکببخشید دیر شد من این چند روز اصلا حوصله نداشتم

سلام مهسا جون.خیلی ممنونماشکالی نداره.خوشحالم کردی عزیزحالا بهتری؟

مهسا 27 اردیبهشت 1390 ساعت 21:43 http://rain68.blogfa.com

سلام
عزیزم تولدت مبارک.
البته ببخشید با تاخیر چند روزه.

سلام خانمی
ممنونم.مهم تبریکتونه.تاخیرش مهم نیست.

قسم خورده 28 اردیبهشت 1390 ساعت 13:00 http://delhorehayeman.blogfa.com/

سلا خانم دکتر
قابل شما رو نداشت من هم ممنونم از تبریک تولد خودم کوچولوها هم حتما تشکر خواهند کرد
راستش دوست دارم بزرگشون کنم ولی طبق مقرارت تا اینجاش هم با پارتی بازی پیش رفتم، توی قانون چون مجرد هستم فقط می تونم از راه دوربهشون کمک کنم ولی به لطف پرسنل محترم بهزیستی و اعتمادشون رفت و آمد دارم و اجازه میدن اونارو هم بیرون ببرم و حتی روزهای آفم با همکاران خارج از شهر هم میریم...

سلام آقای دکتر .خواهش می کنم
خوش به حالتون که توفیق انجام چنین کاری رو پیدا کردید. و خوش به حال اونها که حامی مثل شما دارند.ان شاالله که موفق باشید.

حسین 29 اردیبهشت 1390 ساعت 16:24 http://slar.blogsky.com

سلام تسنیم خانوم تولدتون مبارک ببخشید که دیر اومدم
دوستم

به جای خودم اپ کرده بود اون گفته چی شده بود
امیدوارم سال های سال این جوری برای خودتون جشن تولد بگیرید
موفق باشی خواهرم

سلام.ممنونم از شما.لطف کردید.
دوستتون اپ میکنه؟!!!
باز هم متشکرم

صبا 29 اردیبهشت 1390 ساعت 19:52 http://ashpazi-photoblog.persianblog.ir

سلام خانم دکتر احوال شما ؟ ممنون از حضورتون . چه جالب شما هم ۲۴ اردیبهشت ماه هستین .
به به تولدتون مبارک . البته با کمی تاخیر ایشاالله شما هم عمر با برکتی داشته باشین بابت تبریک تولدم هم ممنونم .
از آشنایی باهاتون خوشبختم

سلام صبای عزیز.خوبم به لطف خدا.خواهش می کنم. بله اتفاق جالبی بود...
ممنونم به خاطر طحمتتون.
منم همین طور خانمی

قسم خورده 30 اردیبهشت 1390 ساعت 11:09 http://delhorehayeman.blogfa.com/

سلام خانم دکتر خوبین؟
خوش به حال من که دوستان خوبی مثل کوچولوها و شما دارم

سلام آقای دکتر.خوبم شکر خدا.
ممنونم از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد