بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

یادداشت اول

بالاخره این عید هم آمد و گذشت.مدتها هست که دیگه از آمدن سال جدید خوشحال نمی شم.این عید هم با همه تلخی و شیرینی هاش گذشت و خاطره بغض فرو خورده ام همچنان با من است.بغضی که نمی دانم کی میشکند و جاری می شود.   

فعلا باید منتظر بود...منتظر تا گذشت زمان همه چیز را نشان دهد.   

حال غریبی دارم.کاش خدا حالم را به بهترین حال تغییر دهد. خودم هم نمی دانم چه می گویم.فقط بغض سنگینی گلویم را میفشرد.خدایا کمکم کن.......

نظرات 12 + ارسال نظر
خزان ارزو ها 13 فروردین 1390 ساعت 11:06 http://www.slarblogsky.com

حرفاتون خیلی جالبه یه حسی داره
یه سر بزنید

خیلی ممنونم.
حتما در اولین فرصت

تنفس 13 فروردین 1390 ساعت 15:28 http://tanaffos.blogsky.com

سلام تسنیم عزیز
امیدوارم سالی بهتر از سال گذشته را شروع کرده باشی .عید به جهت زمانش روز مهمی نیست این خود ما هستیم که به ایام معنا می دهیم. تصور کن روزی که حالت از نظر روحی خوب است و روزی که خوب نیستی چه فرقی میکند که عید کدام است حال آدم مهمه که چطوری است !
بغض های فرو خورده گاهی بسیار مشکل آفرین می شوند
حرفهای ناگفته نیز خیلی انسان را می آزارند،مراقب روحت باش

سلام
ان شاالله که همین طور باشد.درست میگید.باهاتون موافقم.
بغض فرو خورده من از همان حرفهای نگفته ناشی می شود.اگر گوشی پیدا کنم حتما استفاده میکنم.خیلی ممنون از توصیه به جاتون.

تنفس 13 فروردین 1390 ساعت 22:40 http://tanaffos.blogsky.com

راستی یادم رفت !قالب جدید مبارک

ممنونم.همراه با طبیعت قالب من هم بهاری شده.بهارتون مبارک

حسین 14 فروردین 1390 ساعت 01:56 http://slar.blogsky.com

سلام - کاش منم مثل شما بودم با خدا حرف میزدم ولی روم نمیشه. ولی وب زیبای دارید

سلام حرف زدن با خدا که کاری نداره!فقط کافیه بخواهید.خدا همیشه به بنده هاش گوش میکنه. خیلی ممنونم

سهبا 14 فروردین 1390 ساعت 11:20 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز . امیدوارم روزهای بهتری را شروع کرده باشی و همینطور امیدم اینکه روزگارانی پر از موفقیت و شادی در پیش رو داشته باشی . باید از شر بغضها خلاص شد مهربان . بشکن و آسوده شو .
حال و هوای بهاری وبلاگت مبارک . امید که دلت بهاری بماند همیشه .

سلام .متشکرم.
ان شاالله در اولین فرصت از شرش خلاص میشم .
ممنونم.بادوستانی مثل شما بهاری خواهم ماند.

فرهاد 15 فروردین 1390 ساعت 13:39

سلام دوست عزیز
نمیدونم شما ملاک انتخاب رشته رو چی در نظر دارین اما انتخاب رشته بسته به دیدگاهتون به رشته ها کاملا متفاوته که اصلا مطابق با کشورهای دیگه نیست شاید امروزه انتخاب رشته بر اساس سطح درآمد و کلاس اجتماعی که این روزها خودمون ایجادش کردیم متفاوته البته علایق فقط درصد کمی از امتیاز ما برای انتخابمونه که بسیارآسیب زاست خوب این روزها رشته های رادیو لوژی و پوست و توانبخشی از نظر درآمدزیی و راحتی دوره رزیدنتیطرفدار بیشتری داره و رفتن به این رشته ها امروزه رقابتی و هزینه بر شده اما اگه با دید باز به رشته ها نگاه کنیم و واقع بینانه رشته ها رو ارزیابی کنیم میبینیم که رشته هایی که ما به عنوان رشته های درجه ۲ و ۳ میشناسیم مثل بیهوشی و...در بسیاری از کشورها اعتبار و در آمد بیشتری هم دارند و حتی در کشورمون هم درامد خوبی دارند اما به نظر من باید رشته ها رو تا قبل از انتخاب تا حدودی با رزیدنتهای اون رشته مورد مشورت قرار داد و حتی مستقیم یکی دو روز هم تجربه کرد اما رشته داخلی رشته وسیع مثلاقیانوسی با عمق کمه که برای عمق بخشیدن به هر بخشی از ان باید اون بخش رو در زمینه فوق تخصص اون فیلد خاص عمق بهش بخشید اما روز به روز هم میشه با افزودن داشته همون اون اقیانوس رو هم عمق بخشید!!!

سلام با نظرتون در مورد رشته ها ی بالا و به اصطلاح پایین کاملا موافقم. ممنونم از توضیحاتتون.موفق باشید.

مهسا 15 فروردین 1390 ساعت 22:40 http://www.drmahsaa.blogfa.com

سلام مرسی که به من سر زدین
سال نو شما هم مبارک ان شا الله سال خیلی خوبی باشه
وب زیبایی دارین!

سلام مهسا جون.خیلی ممنون .ایشالا شماهم همین طور

دریا 17 فروردین 1390 ساعت 11:57 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
بله دیگه...
عید هم با همه ی خوبی و بدیش گذشت
خوشحال میشیم که عید میاد غافل از اینکه عمرمون تموم میشه
شاد باشی

سلام
بله یک سال دیگه هم به عمرمون اضافه شد! ان شااله که بیهوده نگذشته باشه.

دکتر حسین 17 فروردین 1390 ساعت 11:59

سلام
رشته هایی که براتون در اولویت بودن رو دیدم!
تقریبا همه رشته های کم استرس را لیست کرده بودین
معلومه دختر ارومی هستین
اگر فضولی نباشه رتبه و ترتیب اولیتهاتون را هم بگین.
.
.
.
من هم رتبم ۱۲۰۰ شده و جراحی همه شهرها را زدم فکر میکنین با این رتبه میشه جراحی یه شهر متوسط قبول شد؟

سلام
بله.چون از استرس خسته شدم. رتبه ام هم حدود ....شده.من نورو طب فیزیکی روان پاتو داخلی و اطفال و پرتو درمانی زدم. امسال با توجه به حذف سهمیه رنان اصلا قابل پیش بینی نیست که چه رتبه ای چی قبول میشه.فعلا باید منتظر بود....
راستی ادرستون رو ننوشتید؟!

دکتر حسین 17 فروردین 1390 ساعت 16:14

این رشته هایی که توشتین بر اساس اولویت بود ؟
یعنی روان انتخاب سوم؟
برام خیلی جالبه روان اینقدر بین خانمها پرطرفدار شده!
فکر کنم در رشته هایی مانند پاتو و روان تعداد قبولیهای اقا از این به بعد به تعداد انگشتان دست هم نرسه! و پاتو و روان دیگه کاملا زنونه بشن!

من متاسفانه هنوز وبلاگ ندارم!

بله به همین ترتیب انتخاب کردم.و روان انتخاب سومم هست.
تا حالا که هر چی بوده توی این رشته ها اقایون بودند.بعد از این شاید رنانه تر بشه .در عوض رشته های جراحی هم خیلی مردونه شدند.
ایشالا وبلاگدار هم میشید.
راستی شما چه طور انتخاب رشته کردید؟فقط جراحی زدید؟

دکتر حسین 17 فروردین 1390 ساعت 22:48

رشته های جراحی دار که از اول مردونه بودن همین الان دانشگاهی که برادرم انترن اونجاست رزیدنت ارتوپدی خانم ندارند و رزیدنت جراحی هم فقط ۳ نفر خانم دارند!!
البته از این به بعد مردونه تر میشند

در مورد سوالتون هم بله من با رتبه هزار و صد و خورده ای فقط جراحی عمومی زدم البته میحواستم رشته های پایینتر هم بزنم که همسر بانو امر فرمودند که نه فقط باید جراحی بزنی! و از جراحی پایینتر نباید بیای! خلاصه من هم حریفش نشدم و فقط جراحی زدم! کلا همسر بانو از اول دوست داشت من ارتو یا نوروسرجری یا رشته های این تیپی قبول بشم اونوقت جالب اینجاست که خودش فقط رشته های کم استرس دوست داره!
البته راستش من تا حالا جایی نگفتم چرا از جراحی عمومی
پایینتر نزدم و اینجا اولین جایییه که اعتراف کردم

البته.همین طوره که میگید.
امیدوارم هردوتون موفق باشید.بالاخره توان تحمل استرس اقایون یه خورده بیشتره!چه اشکالی داره بگید به خاطر خانمم!
ممنون از اعتراف صادقانتون

فرهاد 17 فروردین 1390 ساعت 23:07

با عرض سلام مجدد دوست و همکار عزیز امید وارم با توجه به رتبه ای که گفتین رشته هایی که در انتخابهای اولتون بوده رو بیارین و اگه هم داخلی مورد علاقتونه بر اساس علاقتون داخلی قبول بشین.اما فارغ از همه اینها بعد از قبولی همونطور که گفتم ممکنه دیدگاهتون به رشته انتخابی بهتر یا حتی بدتر بشه اما چیزی که مهمه اینه که قرار گرفتن توی مسیر ی غیر از مسیر علاقتون هر چند شما رو ملزم به ادامه نمیکنه اما به سبب شرایط خاص به نوعی مجابتون میکنه تا اون مسیر رو تا اخرش ادامه بدین و در چشم بر هم زدنی سال آخر تخصص رو پیش رو واهید دید بدون اینکه بفهمین آیا میزان علاقه مندیتون بیشتر شده یا نه !!!این سرنوشت ما پزشکاییه که به نوعی با شرایط غیر عادلانه امتحان دستیاری رشته هایی بجز رشته مورد علاقمون رو بهمون تحمیل کردن و اما در مورد خودم به قول معروف بخاطر اینکه خودم کردم که......بر خودم باد و بعد از یکبار انصراف از یک رشته شاید از نظر بعضی بهتر از رشته داخلی به امید قبولی در یه رشته بهتر مجددا امتحان دادم نباید هم از داخلی راضی باشم ولی بخاطر شرایط موجود اجبارا باید ادامه بدم و فقط چشم امید به روزهای بهتر داشته باشم!! ممنون از توجهتون

سلام.خیلی ممنون از وقت و حوصلتون.متشکرم. ان شاالله که شما هم به رشتتون بیشتر علاقه مند بشید.به هر حال به نظر من داخلی بخش مهمهی از دانش پزشکی هست و اینطور که شنیدم قبولی در رشته های فوق تخصصی اون راحت تر از گذشته شده.امیدوارم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد