بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

یادداشت آخر

خدایا تو این سالی که گذشت میدونم که من بنده بدی بودم وخیلی نافرمانی کردم ولی خدایا همه امیدم به تو هست که میدونم بنده هاتو میبخشی.خدایا من هر چی دارم از توهست.میدونم که بدون تو هیچی نیستم.اگه امتحانم رو خوب دادم همه اش کار توهست.خدایا کمکم کن قدر تو رو بدونم و بنده خوبی برات باشم..کمکم کن اشتباهات گذشته رو جبران کنم و دیگه اونارو تکرار نکنم.خدایا کمکم کن تو این سال بنده خوبی برات باشم و  

رب زدنی علما و عملا و الحقنی بالصالحین

نظرات 5 + ارسال نظر
سهبا 26 اسفند 1389 ساعت 19:20 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

آدمی به امید زنده است . و خداوند همانقدر که از ناامیدی بنده اش رنج می برد ،‌از توکلش به او خشنود خواهد شد .
شک ندارم که با کوله باری از تجربیان ارزشمند و با ایمان به مهربانی بی حد آفریدگار ،‌ سال جدید برایتان سالی پر از توشه های بالای علمی و معنوی خواهد بود .
باز هم بهارانت خجسته . شاد باشی و پیروز .

خیلی ممنون از لطفتون.امیدوارم که همینطور باشد.
ان شاالله سال جدید برای شما ونیایش جون و یگانه جون سال خوبی باشد همراه با موفقیتهای جدید.
بهار بر شما هم مبارک

تنفس 26 اسفند 1389 ساعت 19:54 http://tanaffos.blogsky.com

سلام تسنیم جان
امید که حالت خوب باشد .بلاخره انتخاب رشته کردید عزیز؟
شاید باورت نشود من از موفقیت های تحصیلی دوستان بسیار خوشحال می شوم زیرابه منزله به ثمر نشستن زحمات است و پاداش ...
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و پیروز
برقرار باشی

سلام تنفس عزیز ممنون از لطف همیشگی تون.
عیدتون مبارک
شاد و پیروز باشید.

تنفس 9 فروردین 1390 ساعت 01:42 http://tanaffos.blogsky.com

سلام تسنیم عزیز
امید که خوب باشی و تعطیلات خوش گذشته باشد و به خوبی هم استراحت کرده باشید و از فرصت ها هم به خوبی استفاده برده باشید.
در پناه حق

سلام تنفس عزیز
خیلی ممنونم.امیدوارم به شماهم خوش گذشته باشه. ان شا الله که سال خوبی داشته باشید.

[ بدون نام ] 17 فروردین 1390 ساعت 19:10

سلام. بخشید کنجکاو شدم راستی جواب تعین رشته نیومده امیدوارم یک رشته خوب قبول بشید. به امید موفقیت

سلام.نه هنوز نیومده.ایشالا تا خرداد میاد. خیلی ممنون .شماهم موفق باشید.

حسین 17 فروردین 1390 ساعت 19:18 http://slar.blogsky

ببخشید یادم رفت ادرس بزارم

خواهش میکنم.اشکالی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد