بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

انتخاب رشته

رشته های زیر برای انتخاب در اولویتند:  

مغز واعصاب    

پزشکی هسته ای  

پزشکی فیزیکی و توانبخشی  

روانپزشکی  

پاتولوژی  

پرتو درمانی  

اطفال  

داخلی  

حالا ترتیب این رشته ها و براساس شهر هم مهم است.کاش میدونستم با چه ترتیبی این رشته ها رو انتخاب کنم بهتره.انتخاب رشته فقط تا فردا وقت داره.  

نظرات 2 + ارسال نظر
سهبا 24 اسفند 1389 ساعت 23:00 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/


میخوای بیام کمکت واسه انتخاب رشته عزیز ؟!
سلام . شبت خوش . علت رنج مرا در آخرین جمله متن جوجه اردک زشت ( صییغه استمراری درد ) جستجو کن عزیزم .

سلام.ممنون سهباجون.فقط دعا کنید هر چی صلاح است بشود. باز هم ممنون

سهبا 25 اسفند 1389 ساعت 13:10 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . خوبی مهربون ؟ انتخاب رشته تموم شد به سلامتی ؟
امیدوارم هر چی خیره برات پیش بیاد عزیز .

اومدم خداحافظی آخر سالی . اومدم که کلی دعاهای خوب که تو دلمه برات داشته باشم . اومدم بگم که الهی هر چی شادی و نشاط و موفقیت و سرسبزی و محبت و عشق و خیر و برکته سرریز بشه تو قلبت و از اونجا به زندگیت . الهی همیشه شاد باشی و همیشه خبرهای خوش باشه که برسه به گوشت .
نمیدونم سر این بازیهای روزگار رو . نمیدونم خدا چقدر دوستم داره که دوستیهای ناب و دوستان عزیزتر از جان رو در مسیر من قرار میده . اما برای همیشه شکرگزارش هستم به خاطر آشناشدن با آدمهایی که دنیام به وجودشون رنگ گرفته . خدا کنه بتونم ذره ای این محبت رو جبران کنم .
از همین حالا لحظه شماری میکنم واسه دیدنت . خدا کنه آرزوی دست یافتنی ای باشه این آرزو .
تسنیم عزیزم ، بهار خوب و خوشی رو برات آرزو دارم در کنار خانواده عزیزت .
راستی اگه گذارت به حافظیه افتاد واسم یه فال می گیری ؟! این میشه یک عیدی قشنگ از یک دوست خوب از شهر دوست داشتنی من شیراز !
زنده باشی وسلامت . در پناه حق بمونی . عیدت مبارک .

سلام
خوبم.ایشالا تموم میشه.مدتش تمدید شده.
امیدوارم شمما هم سال خوبی در پیش داشته باشید.چشم اگر رفتم حافظیه حنما براتون یه فال میگیرم. ایشالا عید هر جا هستید حسابی به شما و خانواده خوش بگذره.منم منتظر دیدارتونم.
سالی که گذشت سالی پراز تجربیات مختلف برای من بود که امیدوارم از انها استفاده کنم و بهتر خودم رو بشناسم. سال گذشته همراه با دوستیهای جدیدی بود که امیدوارم بتوانم انها را نگه دارم. عید شماهم مبارک سهباجون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد