بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

نتیجه امتحان

بالاخره نتیجه امتحان و رتبه ها اعلام شد.نمی دونم رتبه ام به چه رشته ای می خوره؛خدایا بازم مثل همیشه محتاج کمک تو ام که نتیجه این امتحان رو هر چی صلاحم هست قرار بدی.خدایا خودت کمکم کنم تا بتونم رشته ای قبول بشم که بیشتر به بندگانت خدمت کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سهبا 22 اسفند 1389 ساعت 21:20 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز . مبارکه خانومی . خدا رو شکر . تا اینجا خدای مهربانی ها تنهایت نگذاشته ،‌بعد از این هم رهایت نخواهد کرد . شک نکن . بهترین نتیجه از آن تو خواهد بود . موفق باشی و پیروز عزیز دل .
ضمنا شیرینی ما یادت نره !

سلام.ممنونم.انشاالله همینطوره. شیرینی قابل شمارو نداره

تنفس 23 اسفند 1389 ساعت 00:40 http://tanaffos.blogsky.com

به به ، به به
همیشه خبرهای خوب داشته باشید ،دیدید زمستان همیشه تلخ نیست عزیز ،خبر های خوب هم داره!
چه جمله ی قشنگی گفتی :خدایا خودت کمکم کن تا بتونم رشته ای قبول شوم که به بندگانت بیشتر خدمت کنم...
انسان چه احساسی بهتر ازاین می تواند داشته باشد !من هم برایت آرزوی موفقیت دارم نازنین
برقرار باشی

بله گاهی خبرهای خوب هم هست.خیلی ممنونم.لطف شما همیشه شامل حالم بوده است.امیدوارم شماهم موفق باشید و پیروز و سال خوبی پیش رو داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد