بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

و اما بعد

و بالاخره بعد از یک غیبت طولانی من  دوباره امدم.امدم که بگویم من هنوز زنده ام واینجا هنوز مال من است.و اما بعد چند نکته:  

دوباره بعد از یک مدت طولانی رفتم بیمارستان پیش نی نی کوچولوها البته نمیتونم بگم دلم براشون خیلی تنگ شده بود ولی خوب یه ذره تنگ شده بود.باز هم بیمارستان و باز هم نوزادان پره مچور و ...و باز هم زندگی.تجربه خوبیه کار با نوزادان.  

تو این مدتی که حبس خانگی بودم ودرس می خوندم یه بیماری تو مغز و اعصاب بود که خیلی توجه منو به خودش جلب کرد و منو متاثر کرد.این بیماری و در واقع سندرم اسمش لاکد این یا فرد قفل شده است.در این حالت قسمت پونز مغز از کار افتاده ولی کرتکس مغز سالم است و در نتیجه بیماری است که تنفس خود به خودی ندارد و بوسیله دستگاه تنفس میکند ولی در عین حال هوشیار است واگاهی دارد و چهار دست و پایش فلج است و فقط حرکات عمودی چشم را دارد. خدا کنه که هیچ وقت هیچ کس در خودش قفل نشود.در مقابل این بیماری یک بیماری دیگه هست که مدولای مغز سالمه و کرتکس مغز از کار افتاده در نتیجه بیمار در حالیکه چشمهایش باز است و چرخه خواب و بیداری را دارد و حتی بلع هم با کمک لوله معده قابل انجام است ولی اصلا به اطراف اگاهی ندارد مثل یک گیاه و اسم این حالت هم زندگی نباتی است. دراین حالت فقط اطرافیان بیمار از این حالت ناراحت می شوند و خود بیمار به وضعیتش اگاه نیست.. حالا قضاوت با شماست :به نظر شما کدوم یکی از این حالتها بدتره؟  

باز هم احتمالا من برای مدتی نخواهم بود. چوون دارم میرم مسافرت که بعد از امتحان هوایی تازه کنم.  

یه مساله مهم:نمیدونم اصلا نیازی به ادامه نوشتن و حیات این وبلاگ هست یا نه.

نظرات 9 + ارسال نظر
تنفس 4 اسفند 1389 ساعت 10:32 http://tanaffos.blogsky.com

سلام
خوش آمدی و خوشحال شدم وقتی کامنتت را دیدم
عجب عالمیه این دنیای مجازی ٬آدم ها را نمی بینی اما دلبسته اشان می شوی نبودشان نگرانت می کند !!!
خسته نباشید از امتحانات ٬ما وقتی دکتر می رویم ویزیت های متخصص و فوق تخصص بالاست دختر من وقتی از مطب می آییم بیرون میگه یه نگاه می کنند اینهمه پول می گیرندمن هم همیشه باحالت طنز میگویم اگه نگاه با نگاه فرق نمی کنه بده همسایه ات نگاه کنه و پول نگیره !!!نمی دونند که چقدر شب بیداری و زحمت داره درس خوندن .انشالله مسافرت خوش بگذره بهتون و تجدید قوا کنید
درباره اون بیماریه فکر کنم نباتیه بهتره چون خودش از حالش خبر نداره و اذیت نمیشه !
این کامنت طولانی به علت تاخیر شماست !
در پناه حق باشید

سهبا 4 اسفند 1389 ساعت 10:59 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . خوش اومدی عزیز .
زنده باشی ، خانه ات متعلق به توست ، آنرا مرتب و منظم نگاه دار که خانه دوستیهاست و پر است از خاطره برای تو و آنانی که دوستت دارند و دوستشان داری .
از این بیماریهای که گفتی سر در نیاوردم و ترجیح میدم هیچکدام را ترجیح ندهم !
نی نی کوچولوها خیلی بهترند و دوست داشتنی . ترجیح میدم به همونها فکر کنم . راستی نوزادان پره مچور یعنی چی ؟
ضمنا سفر خوش بگذره .

سلام خیلی ممنونم از لطف ومحبتتون. خیلی دوست دارم یه بار ببینمتون.
نوزاد پره مچور یعنی نوزاد نارس که زود دنیا اومده و احتیاج به ای سی یو داره .
ممنون

ریحانه 5 اسفند 1389 ساعت 03:17

تو بانوی اردیبهشتی
بهر در راهه و اردیبهشت
خونه تکونی کن و چراغ خونتو روشن نگه دار.

به نکته خوبی اشاره کردید ممنونم و منتظر بهار می مانم.
ریحانه جان. باز هم بیا منتظرت هستم.

سهبا 7 اسفند 1389 ساعت 14:10

سلامی دوباره عزیز اردیبهشتی . می دانی که من عاشق اردیبهشتم ؟ زیباترین ماه سال است این ماه !
راستش دلیل این خواسته تان را نفهمیدم ، اما من هم دوست دارم به جای یکبار ، صد بار ببینمتان ! اشکالی دارد به نظرت عزیز ؟
راهش را پیدا کنیم اشکالش چیست ؟

سلام عزیزمهربان
من هم باشما موافقم.
خودم هم نمی دونم چرا دلم هواتونو کرده

سهبا 14 اسفند 1389 ساعت 09:38 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز دوست داشتنی من . خوبی نازنین ؟
پشیمان نشدی که از به حرف دل گوش کردن عزیز ؟!

سلام سهبای عزیز.چرا پشیمان شدم. ولی چه فایده که...

سهبا 17 اسفند 1389 ساعت 09:27 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

وای منظورم به صحبت کردن با خودم بود عزیزم !

تنها به خاطر توکل به او زنده ام. صحبتهای شما زیاده نیست در عین تناسب است.ممنونم عزیز مهربان

تنفس 19 اسفند 1389 ساعت 18:00 http://tanaffos.blogsky.com

سلام
بهتری عزیزم ؟
دیروز بسیار یادت بودم !
دعاگویت هستم ...

سلام
ممنونم.خوبم
لطف دارید...
نمیدونم چه طوری تشکر کنم...

سهبا 20 اسفند 1389 ساعت 12:15 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز دوست داشتنی من . با بهارانه ای به استقبال بهار نمی روی مهربان ؟!‌

سلام سهبای مهربانیها.دلم میخواهد.اگر شد چشم

کامران 24 اسفند 1389 ساعت 22:32 http://cinemafestival.blogsky.com

سلام.
منم مرد اردیبهشتم.

میتونید بهتر هم باشید.

سلام
خوشبختم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد