بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

برنامه مرور درسها

طبق برنامه ریزی خودم برنامه مرور به این شکل است:  

اطفال۱ و۲و۳  ـگوارش-ارتوپدی ـ قلب ـ پوست ـ ریه ـ ارولوژی ـ کلیه ـ روماتولوژی - خون ـ غدد ـ   

چشم ـ  جراحی ۱و ۲ و۳ ـ گوش و حلق و بینی ـ زنان ۱و۲ ـ روانپزشکی ـ عفونی ـ نورولوژی ـ  

رادیولوژی ـ امار و پاتولوژی   

برای هر درس ۱ روز و حداکثر ۱.۵ روز وقت دارم.   

خدایا تو فقط از حالم و از دلم خبر داری.خودت کمکم کن تا این دوره و این امتحان رو  هم به خوبی بگذرونم که حالا بیشتر از هر وقتی به تو نیاز دارم.

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام وب زیبایی داری.
بهت تبریک می گم. [گل]
به ما هم سر بزن.
در ضمن اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید، از طریق کلید .:: تبادل لینک ::. در صفحه اصلی ما اقدام فرمایید.

سلام
ممنون از لطفتون.چشم در اولین فرصت

هبوط 16 دی 1389 ساعت 18:09 http://hubut.blogsky.com

انشالله موفق باشید
در پناه حق

ممنون.انشا الله با دعای شما.

سلام خوبی تسنیم خانوم؟
افرین به دختر کوشا و درسخون.

عزیزم! تو سهم خودتو ( درس خوندن ) انجام بده و نتیجه اش رو بسپار به خدا. چون سپردن نتیجه کارها به خدا ٬ باعث میشه از استرس و جنگ و اضطراب خارج بشیم و به ما اسودگی میده.
افتاد گلم؟
افرین
موفق باشی

سلام اقا وحید.ممنونم. خیلی ممنونم از این حس ارامشی که دادید .
بله افتاد.
ممنون
شما هم

سلام . قربان قدمت عزیز . موفق باشی در امتحانات .

سلام خواهش می کنم.خیلی ممنونم.لطفا دعام کنید

اگر به دعای من باشد ، چشم عزیز . دعا میکنمت . نه تنها برای این امتحانت ، برای همه امتحاناتت .

ممنونم سهباجون.

تنفس 19 بهمن 1389 ساعت 00:04 http://tanaffos.blogsky.com

چه رفتن طولانی کردید شما !!!
امید وارم در مرور درس ها موفق باشید
در پناه حق

گفته بودم که گرفتار امتحانم.ان شاالله خدا بخواد چیزی تا رهایی نمونده. ممنونم از لطفتون. ولی متوجه منظورتون نشدم:غیبت طولانی از کجا؟

تنفس 20 بهمن 1389 ساعت 22:21 http://tanaffos.blogsky.com

منظور،عدم حضور در وبلاگتون طولانی شده!!!
انشالله در امتحانات و مرور درسها موفق باشید
در پناه حق

سهبا 30 بهمن 1389 ساعت 13:16 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . تمام نشد این امتحاناتتان عزیز ؟! بهار آمد ، شما نمی آیید ؟!

سلام عزیز مهربان. امتحاناتم تمام شد و گرفتاریهایم نه.من هم امدم هر چند امدنم کسی را خوشحال نمیکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد