بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

روز پزشک

سوگند یاد کردیم به پاکی عشق به زلالی اشک و به قداست دل که اشکی بزداییم و خالق لبخند بر لبان رنگ پریده باشیم  و مرهمی بر تن خسته و رنجور باشیم پس ؛  

خدایا یاریمان کن تا به مدد تو یاریگر دردمندانی باشیم که به بهای دردشان طبابت آموختیم.   

چو بیمار از شفا سرمست گردد          طبیب از فرط شادی مست گردد   

خدا شافی و این خود افتخار است        که دستی با خدا همدست گردد  

زاد روز حکیم ابو علی سینا و روز پزشک بر همه پزشکان گرامی باد.

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا 4 شهریور 1389 ساعت 18:12 http://www.daryaa.blogsky.com

یک قلب می‌تواند حقیقت را بشناسد

و

یک زندگی می‌تواند تفاوت را بوجود آورد.

................................................

سلام دوست گلم

وب بروز شد... منتظر حضور پر مهرتون هستم.

شاد باشی

سلام دریا جون.ممنون از لطفت.سر میزنم حتما.

دریا 7 شهریور 1389 ساعت 15:27 http://www.daryaa.blogsky.com

در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد

در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد

آتش عشقت چنان از زندگی سیرم کرد

آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد...

.........................................................

سلام.

آپ کردم و منتظر حضور پر مهرتون هستم.

شاد باشی.

سلام
ممنون حتما

سلام دوست مهربانم. امیدوارم خوب و سلامت باشی.

اومدم تا حالتو بپرسم و هم بگم که آپم و منتظرتون میمونم.

موفق باشی گلم

سلام.من خوبم. امیدوارم شما هم خوب باشی.ممنون از دعوتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد