بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

ماه رمضان

خدایا ماه رمضان دیگری در پیش است ومن دست خالی تر از همیشه با پشتی سنگین از بار گناه ودلی پر از امید به عفو و بخشش تو پیش رویت ایستاده ام و از تو تو را می خواهم و می خواهم که این ماه رمضان متفاوت تر از همیشه باشد و من بیش از پیش به تو نزدیک شوم و طعم تسنیم بندگی و عشقت را در این ماه به من بچشانی ومرا جزئ آن بندگانت قرار دهی که چون او را ندا کنی تو را اجابت می کند و چون به او متوجه می شوی از تجلی جلال و عظمتت مدهوش می گردد پس تو با او در باطن راز می گویی.  

خدایا تنها تو از دلم با خبری و می دانی که امروز بیش از هر وقت دیگر خسته و تنها و دلشکسته ام و بیش از هر وقت دیگر به تو محتاجم که جز تو کسی را ندارم. 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام به بانوی اردیبهشت. خوبی؟
امیدوارم ماه رمضان خوبی داشته باشی.
بیا پیشم
موفق باشی گلم

سلام ممنون.همینطور شما. چشم میام شما هم باز بیا

علیرضا 19 مرداد 1389 ساعت 11:47 http://www.akgeo.blogfa.com

امیدوارم دست خالی از ماه رمضان عبور نکنی.
من اپم.

ممنون . تو هم همینطور

علیرضا 22 مرداد 1389 ساعت 10:43 http://www.akgeo.blogfa.com

من اپم زود بیا

سلام علیکم

زیباست که با خدای خود چت بکنیم در سایت نماز شب عبادت بکنیم
ای کاش که ما فلاپی دلها را با عشق علی دوباره فرمت بکنیم
التماس دعا
یاعلی

سلام محتاجیم به دعای شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد