بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

بانوی اردیبهشت

حرفهای دل

خداحافظ

سلام ای غروب غریبانه دل                          سلام ای طلوع سحرگاه رفتن                       سلام ای غم لحظه های جدایی               خداحافظ ای شعر شبهای روشن   

خداحافظ ای آبی روشن عشق                  خداحافظ ای عطر شعر شبانه  

خداحافظ ای همنشین همیشه                 خداحافظ ای داغ بر دل نشسته  

تو تنها نمیمانی ای مانده بی من              تو را میسپارم به دلهای خسته  

تورا میسپارم به مینای مهتاب                   تورا میسپارم به دامان دریا   

اگر شب نشینم اگر شب شکسته             تورا میسپارم به رویای فردا  

به شب میسپارم تو را تا نسوزد                 به دل میسپارم تو را تا نمیرد  

اگر چشمه واژه از غم نخشکد                   اگر روزگار این صدا را نگیرد  

خداحافظ ای برگ وبار دل من                     خداحافظ ای سایه سار همیشه  

اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم                     خداحافظ ای نوبهار همیشه           

نظرات 5 + ارسال نظر
پیام 30 تیر 1389 ساعت 19:55 http://hayran.blogsky.com

سلام
از دام کسی اگر جستی بیا به دام دیگری
همیشه در هر فقدان، شانس کسب موقعیت بهتری است!
دوست داشتم بیشتر می‌شناختمت. مثلا اینکه چند سال داری.
روز و روزگار خوش

سلام دوست گرامی.نمیدونم از من چی فهمیدید یا در وبلاگم چی خوندید که اینطوری در موردم قضاوت کردید!

hossein 30 تیر 1389 ساعت 20:59 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

[ بدون نام ] 30 تیر 1389 ساعت 21:10

سلسله موی دوست حلقه دام بلا ست هرکه دراین حلقه نیست فارغ ازاین ماجراست

دیشب گله زلفش با باد همی گفتم گفتا غلطی بگذر زین فکرت سودایی

Get VPN 30 تیر 1389 ساعت 21:11 http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

سلام دوست گرامی ، آیا شما بعضی اوقات خبرهای بی بی سی را باور می کنید یا قبول می کنید که به دلایل سیاسی این خبرها درج شده اند ؟ اگر وقت داشتید خوشحال می شوم نظر شما را بدانم . موفق و پیروز باشید

سلام مطمئنا برخی خبرها با اغراض سیاسی بیان میشود. ممنون از حضورتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد